torsdag 18 augusti 2011

Freeedag


Alltså jag dööör jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om allt och inget så skulle jag lägga till bilden så försvann allt!!! ARG!! Men men får väl försöka igen då.
Vi har startat helgen med välling och frukost. Lillie är så söt när han oxå vill ha en efen smörgås och sitter och äter så fint! Han väckte mig idag på bästa sätt, 1 cm från ansiktet med gladaste smajlet och ska pussas:D älskade hjärtis!!
Idag ska vi upp och väga,mäta på bvc, sen får vi se vad som väntar oss. Ikväll är vi bjudna på kräftis på liljegatan, det ska bli jättetrevligt och gött;) imorrn hoppas jag på lite god dricka och fint sällskap!
Men mest längtar jag och lillie till måndag då vi tar bilen till örebro och hälsar på finaste kusin Tilde m.familj till torsdag!! Huuur mysigt?? Just de, S var till Leksand igår med sina grabbpolare och kolla hockey och klart lilleman skulle få en ny tröja;) och med sin bad-kvällen-innan-frilla så får det bli dagens Wilton:) puss på er alla finisar!

1 kommentar: